قیمت خرید لازانیا زر در معتبرترین فروشگاه

لازانیا یکی از غذاهای معروف و بین الملی است که طرفداران زیادی دارد. لازانیا یکی از غذاهای کشور ایتالیا است که خود را در منوی دیگر کشورها جای داده است . لازانیا یک نوع ماکارانی است که به صورت ورقه های نازک نیز وجود دارد و با افزودن مواد مختلف نیز تشکیل می شود.

لازانیا از سه قسمت تشکیل شده است.

اول خمیر لازانیا که به صورت ورقه ای برش داده شده است.

دوم مواد میانی که شامل تن ماهی، مرغ و گوشت چرخکرده نیز، تشکیل شده است.

سوم سس مخصوص لازانیا که همان بشامل است و بعد پنیر پیتزا است.

قیمت لازانیا زر بسیار مناسب تر است و بیشتر لازانیا به وزن 500 گرمی تک فروخته می شود. لازانیا شیاردار نمونه دیگری از لازانیا است.

قیمت خرید لازانیا زر در معتبرترین فروشگاه

برای تولید لازانیا از چه ترکیباتی استفاده می شود؟

برای تولید لازانیا از چه ترکیباتی استفاده می شود؟ لازانیا زر ماکارون یک غذای نیمه آماده است.

لازانیا تشکیل شده از آرد (سمولینا ) و آب در طی مراحل سخت خشک می شود و برای خوش طعم کردن و بالابردن ارزش غذایی از افزودنی هایی چون تخم مرغ، ویتامینها، پروتئین ها و مواد معدنی استفاده می شود. شما آشپزان ماهر می توانید در مدت زمان کم این غذای لذیذ و خوشمزه را درست کنید و در کانون گرم خانواده میل بفرمایید.

طرز تهیه لازانیا:

ابتدا ورقه های زر ماکاران را در کف ظرف بچینید و سس سفید را در روی ورق پخش کنید و مواد میانی را که شامل گوشت چرخکرده، مرغ قارچ، تن ماهی، روغن و ادویه مخصوص لازانیا که از قبل آماده کرده اید را در لایه ای کم می ریزید و پخش می کنید. این کار را در طی چند مرحله انجام دهید. در آخر سس بشامل و پنیر پیتزا را افزوده و در فر در مدت زمان معین شده قرار دهید تا آماده شود.

لازانیا که غذایی گرم است بهتر است در کنار آن غذاهایی سرد همچون سالاد الویه، سالاد کاهو و سالاد فصل نیز سرو شود.

لازانیا را در وعده های نهار و شام می توان به لیست غذاها اضافه کرد. لازانیا برای کسانی که تمایل به اضافه کردن وزن خود دارند بهترین گزینه لازانیا است. لازانیا باید در مکانی خشک و دور از نور خورشید نگهداری شود و به همین دلیل طول نگهداری آن بیشتر می شود. لازانیا دارای آهن، ویتامین و منیزیم فراوان است که برای سلامت جسم و روح نیز مفید است. لازانیا را می توان کم چرب درست کرد تا افرادی که در رژیم هستند بتوانند از این غذای خوشمزه و لذیذ استفاده کنند.

برای پخت بهتر لازانیا باید به چند نکته توجه کرد :

ـ لازانیا را در ظرف پیرکس نچسب درست کنید و قبل از گذاشتن ورقه ها، کف آن را با روغن چرب کنید.

ـ مواد میانی نباید زیاد چرب باشد.

ـ تا حد امکان از رب گوجه فرنگی کم استفاده شود.

ـ مواد میانی لایه ای بسیار کم باشد.

ـ قبل از گذاشتن ظرف در فر با آب پاش روی لازانیا را آب پاشی کنید.

فروش عمده لازانیا زر با بهترین کیفیت

فروش عمده لازانیا زر با بهترین کیفیت برای خرید لازانیا خریداران محترم می توانید از سایت ما با اطمینان و خاطری آسوده بدون اتلاف وقت و هزینه ای کم محصول خود را خریداری بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما