صادرات ماکارونی تک با بهترین کیفیت به کشورهای همسایه

ماکارونی یکی از گونه‌های پاستا است. این ماده خوراکی، بیشتر در کارخانجات، به صورت خشک تولید شده و پیش از خوردن، جوشانده می‌شود. شکل ماکارونی در هر کشور یا منطقه تفاوت دارد.

در ایران نیز، کارخانجاتی با برند خود، شروع به تولید ماکارونی (پاستا) کرده اند که یکی از این برند ها، کارخانه تک ماکارون است. ماکارونی تک، تلاش خود را کرده تا با بهترین قیمت و کیفیت، این محصول را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

صادرات ماکارونی تک با بهترین کیفیت به کشورهای همسایه

میزان نرخ ارز آوری از صادارت ماکارونی

میزان نرخ ارز آوری از صادارت ماکارونی فرآورده هایی که از مخلوط کردن آرد مخصوص یعنی سمولینا با آب به دست می آیند تحت نام ماکارونی های ساده شناخته شده اند. ماکارونی از سمولینا گندم دوروم بدست می‌آید. سمولینا حاصل آسیاب گندم سختی، به نام گندم دوروم است. البته از گندم‌های دیگر نیز، برای تهیه آرد ماکارونی استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که طبق قوانین ایتالیا ماکارونی را فقط می توان از آرد گندم دوروم یا آرد سمولینا تهیه کرد.

شرکت تولیدی تک ماکارون، با راه اندازی، همزمان ۲ خط تولید، انواع محصولات کوتاه و بلند و فراهم آوری شرایط مطلوبی، همچون سالن های بزرگ منطبق با استانداردهای جهانی، امکانات و تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب و سیستم کامپیوتری و مدرن، نگهداری و فرآوری و اختلاط مواد اولیه، توانست محصولات متنوع خود را در، اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این شرکت مجهز به مدرن ترین ماشین آلات از شرکت های برتر اروپایی است، که می تواند، با استفاده از سیستم های جدید، در هر روز حدود ۱۲۵۰ تن آرد و ۷۰۰ تن، انواع پاستا و اسپاگتی را بوسیله ۸ خط تولید، محصولات بلند و کوتاه (فرمی، رشته ای، رشته ای درشت) با بهترین کیفیت تولید نماید.

سطح بالای اتوماسیون این خطوط، از طریق ادغام تمامی اندازه گیری های واحد کنترل منطقی، بوسیله برنامه بدون دخالت نیروی انسانی اعمال می گردد، که در نوع خود مجهز به آخرین فن آوری روز دنیا می باشد.

شرکت تک ماکارون، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، و ارسال محصولات متنوع پاستا و ماکارونی، آرد بسته بندی شده و انواع پودر کیک در طعم های مختلف، به استانها و شهرستان های مختلف کشور پهناور ایران، در عرصه جهانی نیز نامی شناخته شده به شمار می رود.

خرید و فروش ماکارونی تک در بازار داخلی

خرید و فروش ماکارونی تک در بازار داخلی این روزها، ماکارونی در سبد خانوارها جای خود را باز کرده است. چرا که علاوه بر ارزان قیمت بودن آن، می‌توانند بسیاری از نیازهای غذایی مصرف‌کنندگان را تامین کنند، از این رو ثبات قیمت آن برای مردم حائز اهمیت است.

در حال حاضر تولیدکنندگان این صنعت زیرمجموعه ۲ انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران و انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران، کار خود را پیش می‌برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما