صادرات ماکارونی با کیفیت به کشور عراق در سال 1400

ماکارونی از مواد غذایی است که در سال‌ های اخیر وارد سفره ما ایرانی ها شده است. این ماده غذایی خوشمزه، طرفداران زیادی در همه دنیا دارد. تولید کنندگان ایرانی، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با به کار گیری بهترین تجهیزات روز دنیا، بهترین و با کیفیت ترین نوع ماکارونی را تولید می‌کنند و آن را به کشور های همسایه، از جمله عراق، صادر می‌کنند‌. صادرات ماکارونی به عراق در سال ۱۴۰۰ رشد بسیار چشمگیری داشته است.

صادرات ماکارونی با کیفیت به کشور عراق در سال 1400

عواملی موثر بر افزایش کیفیت ماکارونی

عواملی موثر بر افزایش کیفیت ماکارونی ماکارونی از جمله مواد غذایی بین الملی، است و گفته می شود که خاستگاه اولیه آن، کشور ایتالیا می باشد. این ماده غذایی، دارای کیفیت های مختلف و گوناگونی است. در این قسمت از مقاله قصد داریم که به بررسی عوامل موثر بر افزایش کیفیت ماکارونی بپردازیم پس تا پایان این متن، با ما همراه باشید.

از اصلی ترین عوامل موثر بر افزایش کیفیت ماکارونی، استفاده از مواد تشکیل دهنده مرغوب و با کیفیت می باشد. مواد اولیه ماکارونی، آرد گندم دورم، آب و افزودنی های مجاز می باشد (می توان از تخم مرغ هم استفاده کرد).

برای تولید و تهیه یک ماکارونی با کیفیت، باید حتما از آرد سمولینا (آرد حاصل از گندم سخت) استفاده کرد، همچنین آب مورد استفاده برای تهیه ماکارونی، باید کاملا پاک و با درجه خلوص بالا باشد و هیچ گونه مواد معدنی، اعم از منیزیوم و آهن در آن موجود نباشد؛ چرا که این مواد معدنی، باعث دگرگونی در رنگ و کیفیت ماکارونی می شوند. ماکارونی، در پایان مراحل تولید، باید به شیوه مناسب بسته بندی و نگه داری شود تا از رطوبت و آفات دیگر حفظ شود. به کار گیری موارد ذکر شده توسط تولید کنندگان، سبب افزایش کیفیت ماکارونی می شود.

قیمت ماکارونی صادراتی به کشور عراق در سالهای اخیر

قیمت ماکارونی صادراتی به کشور عراق در سالهای اخیر قیمت ماکارونی صادراتی به عراق در سال های اخیر، بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده است. به همین دلیل شرکت های وارد کننده ماکارونی ایرانی، در کشور عراق، تمایل زیادی به خرید این محصول، از کشور ما دارند. قیمت انواع ماکارونی صادر شده به کشور عراق، به عوامل مختلفی مانند: نوع ماکارونی، بسته بندی و یا فله ای بودن آن، میزان و مقدار ماکارونی صادر شده، نوع ارسال (زمینی یا هوایی) و … بستگی دارد.

برای خرید انواع ماکارونی، لازانیا، نودالیت، رشته پلویی، رشته آشی، رشته سوپی تک و یا دیگر برندهای معتبر ایرانی، می توانید به صورت حضوری و مستقیم، به مراکز خرید و فروش این محصول در سراسر کشور، مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید، همچنین می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی، با کارشناسان و مشاوران فروش این محصولات، در تماس باشید، تا آن ها راهنمایی و مشاوره های لازم را در زمینه خرید محصول مورد نیازتان به شما ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما