صادرات کلی لازانیا تک ماکارون درجه یک با پایین ترین قیمت از ایران

لازانیا غذایی است که از چند لایه خمیر لازانیا، مواد میانی، سس و پنیر پیتزا تهیه می شود. امروزه بجای درست کردن خمیر لازانیا، ورقه های آماده ی آن در بازار یافت می شود که تنها با چند دقیقه جوشاندن در آب آماده می گردد. لازانیا تک ماکارون, یکی از بهترین لازانیا های موجود در بازار می باشد. کیفیت محصولات این برند به حدی بالا است که حتی آن ها را به ۴۳ کشور در جهان صادر می کند و به رقابت با محصولات خارجی می پردازد. کیفیت بالا در کنار قیمت پایین، لازانیا تک ماکارون را به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات موجود بازار تبدیل کرده است.

صادرات کلی لازانیا تک ماکارون درجه یک با پایین ترین قیمت از ایران

موارد قابل توجه در انتخاب لازانیا باکیفیت

موارد قابل توجه در انتخاب لازانیا باکیفیت مواد لازم برای تهیه ی خمیر لازانیا شامل: آرد، تخم مرغ، روغن مایع، نمک، کمی زعفران برای رنگ محصول و آب است. نوع آرد استفاده شده تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت لازانیا، طعم خوب و حتی ارزش غذایی آن خواهد داشت.

انتخاب یک لازانیا خوب باعث افزایش کیفیت غذای شما می شود. در این محصول ضخامت ورقه ها بسیار اهمیت دارد.

ضخیم بودن زیاد ورقه ها معمولا باعث پخت ناقص و جویده نشدن آن ها هنگام سرو غذا می شود. همچنین اگر ورقه ها بیش از اندازه نازک باشند، در حین پخت، در آب جوش وا رفته و تکه پاره می شوند و در نهایت شکل خوبی به غذا نخواهند داد.

پس انتخاب یک لازانیا، همچون لازانیا تک ماکارون که ورقه های آن از سایز مناسبی برخوردار است، مهم می باشد. شیار دار بودن این لازانیا نیز باعث زیبا تر شدن شکل نهایی غذا می شود.

با محصولات تک ماکارون می توانید یک غذای خانگی خوشمزه را بسیار سریع و راحت تهیه نمایید. پاستا ها، انواع ماکارونی و لازانیا بسیار سریع آماده می شوند و می توان آن ها را با انواع سس ها و برای سلیقه های مختلف سرو کرد.

آشنایی با بهترین لازانیا موجود در بازار

آشنایی با بهترین لازانیا موجود در بازار لازانیا تک ماکارون شیار دار در بسته های ۳۰۰گرمی و ۵۰۰ گرمی در بازار موجود می باشد. در بسته های لازانیا تک ماکارون ادویه ای قرار داده شده است که با افزودن آن به سس میانی لازانیا، می توانید مزه ی دلپذیرتری به غذای خود بدهید.

شرکت تک ماکارون محصولات بسیار زیادی را تولید می کند که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

  • لازانیا
  • انواع ماکارونی رشته ای و شکل دار و صدفی
  • نودل ها
  • رشته ی پلویی
  • رشته آشی
  • رشته ی سوپی

کیفیت همه ی محصولات ذکر شده، به نوع آرد استفاده شده بستگی دارد.

از آرد سمولینا برای تولید ماکارونی و لازانیا تک ماکارون استفاده می شود. این آرد درشت که از گندم دوروم تهیه می شود، رنگی تیره دارد و یک آرد سبوس دار محسوب می شود.

از جمله خواص آرد سمولینا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تامین کننده فیبر مورد نیاز بدن و کمک به هضم و بهبود عملکرد سیستم گوارش
  • دارای ویتامین های گروه B
  • کمک به کاهش وزن به دلیل داشتن سبوس و سیر کننده بودن
  • کنترل کننده ی قند خون به دلیل داشتن منیزیم
  • سرشار از آهن و مفید برای کم خونی

بزرگترین کارخانه تولید لازانیا تک ماکارون با کیفیتی بی نظیر

بزرگترین کارخانه تولید لازانیا تک ماکارون با کیفیتی بی نظیر شرکت تک ماکارون نزدیک به ۳۰ سال است که در زمینه ی تولید انواع ماکارونی، پاستا و لازانیا فعالیت می کند و از جدید ترین تکنولوژی ها و دستگاه های روز دنیا، برای تهیه ی محصولات خود استفاده می کند.

این کارخانه محصولات خود را با کیفیتی جهانی تولید می نماید و به بسیاری از کشور ها صادر می کند. سیستم تولید و بسته بندی در این کارخانه تمام اتوماتیک می باشد و محصولات کاملا استریل و بدون دخالت دست تولید می شوند.

کارخانه تک ماکارون با ۴ خط تولید در حدود ۶۰۰ تن انواع محصولات ماکارونی را روزانه تولید و بسته بندی کرده و به بازار عرضه می نماید.

در کل ماکارونی ها و پاستا ها غذا های سریع پخت با ارزش غذایی بالا هستند که بسیار سیر کننده نیز می باشند. این محصولات برای همه ی سنین و به ویژه ورزشکاران و کودکان بسیار مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما