تولید عمده پاستا سبزیجات ارزان

پاستا یکی از انواع غذاهای ایتالیایی که در ایران نیز و مدت مدیدی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این غذای لذیذ همراه با سس و بدون آن سرو می‌ شود. تولید عمده پاستا سبزیجات ارزان را آن دسته از کارخانه‌های به عهده دارند که به تولید انواع پاستا به صورت نیمه آماده نیم پز و یا کاملا خام مبادرت می ورزند این تولید کننده ها به دلیل تولید انبوه خود و در اختیار قرار دادن این محصول به شیوه عمده معمولاً این آن را ارزان تر از مراکز دیگر تهیه می نمایند.

تولید عمده پاستا سبزیجات ارزان

فرایند تولید پاستا سبزیجات

فرایند تولید پاستا سبزیجات پاستا سبزیجات یکی از انواع پاستا هایی می باشد که بعد به دلیل وجود انواع سبزی در آن بسیار لذیذ بوده و سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی است.

پاستا سبزیجات با انواع مختلف حبوبات و مواد گیاهی تولید می‌ شود. اما سه نوع پاستا سبزیجات بسیار رایج و محبوب وجود دارد که عبارت است از پاستا قارچ و زیتون، پاستا ذرت و نخود فرنگی، پاستا کدو سبز و هویج.

مواد لازم برای تهیه پاستا کدو سبز و هویج را به ترتیب مطرح می کنیم و سپس طرز تهیه آن را از نظر می گذرانیم. مواد لازم برای تهیه این نوع از پاستا سبزیجات عبارت است از پاستا پنه، اسپاگتی، بوکاتینی یا لینگوئینی، دو پیمانه پیاز ریز خرد شده، یک دوم پیمانه هویج رنده شده، یک دوم پیمانه گوجه فرنگی، یک دوم پیمانه کدو سبز ریز خرد شده، یک دوم پیمانه جعفری تازه و خرد شده، ۲ قاشق سوپ‌خوری ریحان تازه، دو قاشق سوپ‌خوری سیر خرد شده، ۲ حبه سس گوجه فرنگی، به مقدار دلخواه پنیر پارمسان رنده شده، یک چهارم پیمانه روغن ذرت غنچه، یک قاشق سوپ‌خوری نمک و فلفل به مقدار لازم

برای تهیه این پاستا ابتدا بایستی پاستا را به مدت ۱۰ دقیقه در آب در حال جوش جوشانید.

همزمان با پخت پاستا، دو قاشق روغن را داخل تابه ریخته و پیاز، سیر، کدو و هویج را تفت دهید.

پس از ۳ الی ۴ دقیقه، می‌توان گوجه فرنگی و سس گوجه فرنگی را اضافه کرد.

پس از ۵ دقیقه و در انتهای پخت، لازم است جعفری، ریحان، نمک و فلفل و بخشی از پنیر پارمسان اضافه شود.

پاستا را آبکش کرده و داخل تابه بریزید. پس از مخلوط کردن مواد با پاستا، آن را داخل ظرف سرو کرده و برای تزئین از باقی پنیر و ریحان استفاده کنید.

لازم به ذکر است که تهیه پاستا سبزیجات دیگر نیز کم و بیش به همین شیوه می باشد و تنها تفاوت آنها مربوط به پخت دیگر موادی است که این نوع پاستاها را از یکدیگر متمایز می سازد.

بررسی ارزش غذایی پاستا سبزیجات

بررسی ارزش غذایی پاستا سبزیجات پاستا سبزیجات به دلیل برخورداری از مواد گیاهی و دیگر مواد غذایی که در پخت و تهیه آن به کار برده می شود، سرشار از انواع مواد معدنی، پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان و تمام آنچه که برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سلامت بدن مفید است می باشد.

از این رو پاستا سبزیجات از حیث ارزش غذایی یک منبع بسیار غنی و در عین حال سالم و مفید به شمار می رود. ضمن این که به دلیل آن که تمام محتویات و مواد تشکیل دهنده آن از سبزیجات می باشد بسیار غذای سالمی بوده و تقریباً هر فردی حتی آن دسته از افرادی که به بیماری های خاص مبتلا هستند می‌ توانند از آن میل نمایند.

سفارش عمده پاستا سبزیجات ارزان

سفارش عمده پاستا سبزیجات ارزان به منظور سفارش عمده پاستا سبزیجات ارزان بایستی به مراکزی مراجعه کرد که به توزیع پاستا سبزیجات، عرضه قیمت پاستا و در اختیار قرار دادن انبوه و یا عمده این محصول برای خرید پاستا مبادرت می ورزند.

شرکتی که در حال حاضر شاهد وبسایت آن هستید، یکی از مراکزی به شمار می رود که سفارش عمده پاستا سبزیجات ارزان را در اسرع وقت به انجام می‌ رساند و محصولات مورد نیاز مشتریان را با حجم دلخواه آنان در کمترین زمان ممکن در اختیار آنان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما