قیمت عمده نودل لیوانی کره ای

سویا عمده دامی و نودل لیوانی کره ای، بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و علیرغم کیفیت استثنایی و بی نظیر، قیمت فروش عمده آن در مقایسه با سایر انواع مشابه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. استفاده از مواد اولیه‌ی فوق‌العاده مرغوب و به کار گیری فرمولاسیون پیشرفته، بر اساس استانداردهای بین‌المللی و نظارت وکنترل کیفی دقیق و سخت‌گیرانه، محصولی بی همتا را روانه‌ی بازار کرده است. رعایت اصول کامل بهداشتی در فرآیند تولید، بسته بندی سوپر حرفه‌ای به همراه قیمت عمده‌ی منصفانه و ارزان، جمع زیادی از تجار و بازرگانان پیشکسوت و خبره‌ی این صنف را از مشتریان دائمی و پر و پا قرص نودل لذیذ و پرتقاضای کره ای نموده است.

قیمت عمده نودل لیوانی کره ای

نودل چگونه تولید می شود؟

نودل چگونه تولید می شود؟ با توجه به اینکه، استفاده از انواع سویا کیلویی و نودل، امروزه پای ثابت بیشتر خانه‌ها در سراسر جهان و همچنین کشور عزیزمان گردیده، شاید، آشنایی با مراحل تولید این غذای نیمه‌آماده و خوش خوراک خالی از لطف نباشد.

در ادامه‌ی مطالب این بخش، به دو روش صنعتی مرسوم برای تولید انواع نودل‌ ‌‌‌‌‌های ساده و سرخ شده اشاره خواهیم نمود.

روش تهیه‌ی نودل معمولی ( ساده و یا طعم دار غیر سرخ شده) :

  1. آرد‌ مورد نظر و مرغوب، بر اساس فرمولاسیون تولید نهایی محصول، به وسیله‌ی الک های صنعتی چندین بار الک شده و ضمن اضافه کردن نمک به مخزن میکسر منتقل می‌شوند.
  2. در این مرحله آب و سایر افزودنی های مجاز اضافه ( دمای آب تقریباً ۲۲ درجه سانتیگراد بوده و برای کیفیت عالی، می‌بایست از آب تصفیه شده استفاده شود) شده و مواد به مدت ۲۰ دقیقه با یک‌دیگر مخلوط می شوند تا خمیر یکدست و همگن به دست آید.
  3. خمیری که به اصطلاح هنوز ورز نیامده و فطیر است از طریق کانوایرها به زیر غلطک‌های سنگین صنعتی فرستاده می‌شوند تا ضمن از بین رفتن حباب های هوا کاملآ نازک، صاف و یکدست شوند.
  4. لایه ‌‌‌ی نازک حاصله، وارد محفظه‌های پخت شده تا به واسطه‌ی جریان بخار و دمای بالا بخارپز گردند.
  5. پس از پخته شدن، انواع ادویه و مواد طعم دهنده به آنها اضافه می‌شود.
  6. کانوایرها، این لایه های پخته شده را به دستگاه‌های برش برده، که در آنجا، ضمن تبدیل شدن به سایز دلخواه حالت چین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوردگی( به شکل موج ) در آن ‌‌‌‌‌‌‌‌ها به وجود می‌آید.
  7. برای حذف رطوبت باقی مانده، رشته‌های درست شده، برای دو مرتبه به خشکن‌های مخصوص منتقل می‌گردند.
  8. به منظور کاهش دما و ایجاد بافت فیزیکی مناسب و محکم، بلافاصله پس از خروج از خشک‌کننده ها، رشته‌های نودل وارد محفظه‌ای خنک کننده ( به نام کولینگ روم ) می شوند.
  9. پس از مرحله ‌ی خشک شدن، نودل ها برای توزین و بسته بندی به مرحله ‌‌ی پایانی رفته و پس از کنترل کیفی ، آماده انبارداری و یا ارسال به بازار مصرف می باشند.

روش تهیه‌ی نودل سرخ شده:

روش تولید این نوع از نودل‌ها، دقیقاً شبیه مراحل بالا است با این تفاوت که، پس از انجام برش های رشته‌ای و ایجاد حالت چین خوردگی، نودلها به سرخ کن‌ صنعتی رفته تا با روغن کاملآ سرخ شوند و در ادامه تنها یکبار به قسمت خشک‌کن فرستاده شده و سایر فرآیند، نیز مانند مراحل مذکور است.

3روش آسان برای پخت نودل خوشمزه

سرعت عمل بسیار بالا در هنگام آماده سازی، قدرت انتخاب انواع طعم مطابق با سلیقه ‌‌‌‌‌هایگوناگون اشخاص، قیمت ارزان و مقرون به صرفه و در نهایت طعمی لذیذ و دلچسب،از جمله دلایلی است که، موجب شده تا نودل، از خوراکی های پرطرفدار و مقبول در بین اکثر خانواده های ایرانی باشد.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با نحوه پخت بهینه و استثنایی نودل، سه مورد از مشهورترین و پرکاربرد ترین روش‌هایی که بیش از سایر انواع مشابه مورد استفاده قرار می گیرد را در ادامه به صورت مختصر بیان می‌نماییم:

روش اول:

  1. در ابتدا، کمی رب انار را در تابه‌ای با ابعاد مناسب نفرات، تفت داده و به محض اینکه تغییر رنگ داد، مقداری سس کچاب تند را به آن اضافه می کنیم.
  2. در ادامه محتویات بسته نودل را ( بهتر است نودل مرغ یا نودل چینی چیلی باشد) در تابه ریخته و به کل محتویات حدود ۱۷۰ میلی لیتر ( معادل سه چهارم لیوان ) آب ولرم اضافه می نماییم.
  3. با افزودن انواع ادویه ( موجود در بسته بندی نودل یا هر ادویه‌ی دلخواه ) در تابه را گذاشته و پس از ۵ دقیقه که آب آن کشیده شود نودل آماده شده است.

روش دوم:( نودل با پنیر پیتزا یا پارمزان)

  1. سه چهارم لیوان آب ولرم به مراه دو قاش غذا خوری روغن زیتون و ۴۰ گرم کره را در تابه ریخته به هم می زنیم تا به جوش آید.
  2. شعله‌ی زیر تابه را ملایم کرده و فلفل و پنیر پارمزان را اضافه نموده و چندین بار به هم می زنیم.( در صورت استفاده از پنیر پیتزا، باید آن را پس از پخت کامل و کدود یک دقیقه قبل از سرو کردن به محتویات اضافه کنید)
  3. نودل ها را اضافه و پس از ریختن قارچ ‌ها، درب تابه را گذاشته تا آب خود را از دست دهد و بعد از این مرحله آماده میل کردن می باشد.

روش سوم ( نودل چیلی ):

  1. بر خلاف دو روش قبل، در این سبک پخت، ابتدا نودل‌ها را درون ظرف آب در حال جوش ریخته و تا محتویات بخواهد چند قل بزند اقدام به تهیه ‌‌‌ی سس مخصوص می نماییم.
  2. برای تهیه ی سس، مقداری کره را تابه حرارت داده، کمی سس قرمز چیلی به آن اضافه کرده و تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند.
  3. به محتویات تابه، مقداری پنیر پارمزان اضافه و خوب بهم می زنیم تا شکل ظاهری سس مخصوص، کاملاً یکدست شود.
  4. نودل‌هایی که برای لحظاتی در آب، قل زده اند را با آب‌کش، آبگیری کرده و قبل از سرد شدن در بشقاب قرار داده و سس درست شده را روی آن می ریزیم.

آیا زیاده روی در مصرف نودل خطرناک است؟

آیا زیاده روی در مصرف نودل خطرناک است؟ همانگونه که شما خوانندگان عزیز و بزرگوار، استحضار دارید، بن مایه و مهم‌ترین ماده‌ی مورد استفاده در تولید انواع متفاوت نودل، آرد در گرید‌ها و اقسام گوناگون است، .به همین دلیل، غذای نیمه آماده ‌‌یاد شده، علاوه بر داشتن مقدار زیادی کالری، فاقد مواد مغذی کافی، مخصوصاً پروتئین و فیبر می‌باشد.

نظر به نکات مورد اشاره، مصرف مستمر و زیاد آن، ممکن است علاوه بر ایجاد شرایط و استعداد مناسب برای ازدیاد وزن و چاقی مفرط، باعث شود تاسیستم ایمنی بدن به دلیل عدم دریافت و تغذیه‌ای متعادل ب انواع ویتامین‌ها، دچار ضعف و اختلال گردد.

برای اطلاع شما همراهان همیشگی، برخی از اهم مضراتی که با زیاده روی در مصرف نودل، ممکن است برای افراد ایجاد شود را به صورت خلاصه و تیتر وار تقدیم حضورتان می نماییم:

  • به کارگیری نمک زیاد در فرآوری آن، سبب می شود تا در صورت استمرار استفاده در وعده های غذایی روزانه، پس از گذشت مدتی دچار عارضه ی فشار خون شویم.
  • ام اس جی ( منو سدیم گلوتامات) توسط برخی از واحد‌های تولیدی برای ایگاد طعم و عطر در این محصول استفاده می شود که انباشت بیش از حد این ماده در بدن انسان ایجاد حساسیت و التهاب میکند.( زیاده روی در مصرف سطح این ماده را افزایشی می کند)
  • به دلیل زود هضم بودن و همچنین کال ی بالا، مصرف کنندگان آن را وعده غذایی اصلی در نظر نگرفته و برای جبران گرسنگی دست به ریزه خواری و خوردن تنقلات می نمایند و این موضوع در داز مدت، موجب افزایش وزن و چاقی موضعی شدید ی خواهد شد.
  • کربو هیدرات فراوان آن، سیستم گوارشی را با مشکلاتی مانند سوءهاضمه . یا نفخ شدید مواجه می نماید.
  • برای حفظ خشکی انواع نودل ( جلوگیری از رطوبت پذیری ) ماده‌ی شیمیایی به نام پروپلین‌گلیکول به نودل ها اضافه می‌شود، این ماده از طریق سیستم گردش خون قابل جذب بوده و مصرف طولانی مدت نودل باعث میگردد تا مقادیر زیادی از ماده‌ی یاد شده تپوسط کبد، کلیه، ریه و متاسفانه قلب جذب و در آنها رسوب نماید و منشأ بسیاری از بیماریهای جسمی گردد.
  • تجمع ( به علت مصرف طولانی مدت و مستمر نودل ) موادی مانند انواع رنگهای صنعتی خوراکی و همچنین مواد نگهدارنده ای که در تولید محصولات ذکر شده استفاده می‌شود، باعث میگردد تا در روند سوخت و ساز و نرمال بدن ( متابولیسم پایه ای رشد ) با مشکل مواجه گردد و این خطر برای کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اطلاعاتی درباره کیفیت نودل

کارآیی سریع و پخت راحت، مزه‌ی عالی و لذیذ انواع نودل، موجب شده تا این خوراکی همواره در سدر لیست نیازمندیهای هموطنان گرامی قرار گرفته و برای پوشش این تقاضای روزافزون، تولید کنندگان نیز، انواع مختلفی از آن را تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

این موارد باعث شده تا زمانی که برای تهیه‌ی نول به بازار مراجعه می‌نمایید، چه برای خرید نودل کره ای مرغوب و یا خرید نودل لیوانی با هر طعم و مزه ای، احتمالاث دچار سردر گمی شده و به همین منظور، برخی نکات کاربردی برای اطلاع از کیفیت نودل در ادامه‌ی مطالب به اطلاع شما دوستان ارجمند، خواهد رسید:

  • اصلی ترین ماده‌ی تشکیل دهنده انواع نودل‌ها، آرد می باشد، بنابر این استفاده از گندم طبیعی و بکر با استانداردهای کیفی، لازمه ی تولید نودل مرغوب و ممتاز می‌باشد.
  • حفظ بافت محکم و الاستیکی هنگام پخت از جمله نشانه‌های بارز کیفیت اعلاء این ماده‌ی خوراکی است.
  • عدم استفاده و یا به حد اقل رساندن کاربرد انواع رنگ و مواد شیمیایی خوراکی و نیز، مواد نگهدارنده، از علائم مشخص و مهم در ارتقاء کیفی نودل می‌باشد.
  • بسته بندی با لفافه‌های استاندارد برای مواد غذایی از اهمیت بسزایی در افزایش کیفیت آن محسوب می شود.
  • خرید نودل کیلویی هر چند از نظر قیمتی ممکن است مقرون به‌صرفه تر باشد، اما، در صورت عدم رعایت نکات ضروری در انبار داری و یا بی توجه بودن به تاریخ مفید و سلامت برای مصرف، کیفیت کالا را به شدت کاهش می‌دهد.
  • نودل ممتاز و درجه یک در بازار از معدل قیمتی معین و بازه نوسان مشخصی برخوردار است، بنابراین ارائه برخی قیمت های جدید و خیلی ارزان که پایین تر از حد معمول یاد شده می‌باشد، احتمالأ گواه کیفیت نا مرغوب آن می باشد.
  • به طور معمول، کیفیت عالی را باید در برندهای معتبر، باتجربه و قدیمی باید سراغ گرفت.

خرید عمده نودل طعم گوشت

خرید عمده نودل طعم گوشت خرید عمده نودل با طعم واقعی گوشت، کیفیت ممتاز و قیمت عادلانه و با حاشیه‌ی سود تضمین شده، برای تجار، بازگانان وبنک‌داران شاغل در این عرصه دغدغه‌ای همیشگی بوده و بعضاً، این عزیزان ضمن تعامل گسترده با تولید کنندگان و صرف وقت و هزینه‌های زیاد موفق به تامین اهداف خود نمی‌شوند.

این مجموعه، کلکسیونی بی نظیر و استثنایی شامل انواع نودل گوشت، را با کیفیت فوق ممتاز و گرید صادراتی فراهم آورده تا باقیمت ارزان برای خرید عمده در اختیار مشتریان یاد شده قرار دهد.

لازم به توضیح اینکه، کالای مورد اشاره، توسط یکی از مجهزترین و بروز ترین واحدهای تولیدی تمام اتوماتیک، با رعایت استانداردهای اتحادیه ‌ی اروپا، در میهن عزیزمان تولید و از نظر طعم، مزه و مرغوبیت نسبت به انواع نودل چینی و سایر برندهای موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر است.

خرید عمده از این واحد فروش، ضمن تضمین حاشیه‌ی سود عالی و قابل قبول، بدلیل سایر خدمات ویژه مانند تخفبفات ویژه و شرایط پرداخت متنوع، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

فروش مستقیم نودل طعم گوشت

با افتخار به اطلاع می‌رسانیم، در راستای حفظ حقوق مشتریان ارجمند و به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مکرر ایشان، فروش مستقیم نودل با طعم گوشت توسط خدمتگزاران شما آغاز گردیده است.

کلیه‌ی خریداران محترم علاوه بر امکان مشاهده مشخصات، تصاویر و قیمت روز محصول یاد شده از طریق کانال‌های ارتباطی ما در فضای مجازی، می توانن به سایت اینترنتی که به همین منظور راه اندازی گردیده مراجعه و سفارش های خود را به صورت مستقیم، ثبت تا پس از پرداخت آنلاین، آن را در اقصی نقاط کشور دریافت نمایند.

حذف تمامی واسطه ها در فرآیند خرید علاوه بر کاهش مقدار قابل توجهی از هزینه‌های شما دوستان عزیز، سبب اطمینان خاطر از دریافت کالای اصلی و تضمین شده خواهد بود.

مرکز عرضه نودل طعم گوشت

مرکز عرضه نودل طعم گوشت تقاضای روبه افزایش، برای استفاده از انواع نودل‌ های لذیذ و خوشمزه، نه فقط در حوزه‌ی بین‌المللی بلکه. در داخل کشور، باع شده تا تولید کنندگان آن، پا به پای، تقاضای فراوان، محصولات زیاد و متنوعی تولید کرده و در این بین مراکز عرضه‌ی نودل، بعنوان یکی از ارکان اصلی تامین نیازمندی های مشتریان، در اقصی نقاط کشور شکل گرفته است.

این مرکز عرضه نودل با طعم گوشت، سالیان متمادی است که به صورت تخصصی و فوق حرفه‌ای، به صورت یژه با تولید کنندگان مطرح و معروف داخلی و خارجی تعامل داشته، و هر ساله بخش عمده‌ای از سفارشات تجار و بازرگانان داخلی و همچنین صادر کنندگان را تامین می‌نماید.

برخی از خدمات فوق‌العاده و منحصربفرد که توسط این مرکز عرضه، ارائه می‌گردد در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان بیان شده است:

  • کیفیت تضمین شده انواع نودل با طعم گوشت به صورت تضمینی و قید در فاکتور.
  • قیمت گارانتی شده برای فروش.
  • تخفیفات ویژه به مشتریان دائم و شرایط تسویه حساب سهل و مدت دار.
  • حمل، بارگیری و تحویل نودل گوشت در تناژ بالا، به صورت کاملآ رایگان در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما