فروش مستقیم نودل کلافی رژیمی

نودل یا رشته فرنگی، نوعی غذای مشابه اسپاگتی است، که با استفاده از آرد گندم تهیه می گردد. انواع نودل در مدل های متنوع در بازار موجود می باشند. انواع مدل های ماکارونی از جمله نودل کلافی رژیمی یا اسپاگتی با کمترین قیمت و به صورت عمده توسط شرکت های معتبری در سراسر کشور به فروش رسیده و به بازار عرضه می گردند. شما می توانید در فروشگاه های رفاه، اتکا، هایپراستار، و فروشگاه های زنجیره ای خریدتان را انجام دهید.

فروش مستقیم نودل کلافی رژیمی

همه چیز درباره خواص نودل

همه چیز درباره خواص نودل نودل یک غذای اصیل آسیایی بوده که از برش دادن خمیر فطیر تهیه می شود. معروفترین نودل به شکل نوارهای نازک و بلند و شبیه به ماکارونی می باشد، اما شکل های متنوعی نیز دارد که می توان به نواری، موجی، رشته ای، لوله ای و صدفی نیز برش داد. نودل را در آب جوش به همراه نمک و روغن می پزند اما روش دیگر سرخ کردن آن در تابه است.

نودل ماده غذایی بسیار مقوی بوده و یک گزینه مناسب برای افزایش قدرت ایمنی بدن می باشد و با تامین نیازهای بدن سیستم ایمنی را در برابر بیماری ها حفظ می کند. همچنین نودل دارای مقدار زیادی کالری و کربوهیدرات بوده و بنابراین یک صبحانه کامل برای افرادی که در طول روز به انرژی نیاز دارند، به شمار می رود. نودل دارای کلسیم و فسفر است که برای مستحکم ساختن استخوان ها مناسب می باشد.بعضی از انواع نودل ها ممکن است کمک بزرگی برای افراد مبتلا به یبوست باشد.نودل هایی که مواد تشکیل دهنده آن دارای فیبر بالایی است، به تسهیل حرکات روده کمک بزرگی می کند.

یک بسته معمولی نودل فوری، کمتر از ۲۰۰ کالری در هر وعده دارد. بیشتر بسته های نودلی که خریداری می کنید شامل دو وعده نودل هستند. بنابراین اگر یک بسته نودل مصرف کنید، در واقع چیزی نزدیک به ۴۰۰ کالری دریافت کرده اید. بیشتر این کالری از طرف آرد سفید تصفیه شده و روغن گیاهی به دست می آید.

در فصول سرد سال که احتمال شیوع بیماری‌هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی بیشتر از هر زمان دیگری است، استفاده از نودل می‌تواند در صورت بروز بیماری، به روند بهبود آن کمک کند. یکی از علائم شایع در بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی، بالا رفتن دمای بدن و تب کردن است که نودل می‌تواند در کاهش تب موثر باشد. هم‌چنین در زمان بروز چنین بیماری‌هایی، می‌توانید به‌جای پخت نودالیت به شکل همیشگی آن، از آب مرغ استفاده کنید و با استفاده از نودل، یک سوپ مقوی و خوشمزه برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود تهیه کنید.

جلوگیری از کم خونی با مصرف نودل

جلوگیری از کم خونی با مصرف نودل نودل که غذایی سریع و آسان است ، منبع خوبی از آهن است. مصرف آهن موجب پیشگیری و درمان کم‌خونی می‌شود. با مصرف نودل و در نتیجه دریافت آهن بیشتر در بدنتان، گلبول‌های قرمز بیشتری ساخته شده و این امر در جلوگیری از بروز کم‌خونی مفید خواهد بود. برای مثال نودل طعم سبزیجات در ترکیباتش آهن بیشتری وجود دارد، چون عصاره سبزیجات در خود نیز آهن دارند.

این غذا را می‌توان به‌صورت آب‌پز، سرخ‌شده یا بخارپز آماده کرده و مورد استفاده قرار داد. همراه با نودل اکثر سبزی‌ها، گوشت‌های سفید و قرمز و چاشنی‌های مختلف سرو می‌شود و با استفاده از این مخلفات، می‌توان نودل را به غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه و ارزشمند تبدیل کرد. با وجود آنکه نودل از جمله غذاهای فوری محسوب می‌شود، اما برخلاف دیگر غذاهایی که سریع پخته می‌شوند، علاوه بر طعم و مزه فوق‌العاده، ارزش غذایی کامل داشته و فاقد نگهدارنده و مواد مضر است. نودل را می‌توان به روش‌های مختلف مثل سوپ نودل، نودل همراه با سبزیجات، نودل همراه با گوشت، نودل با سس و… تهیه کرد.

فاکتور های مهم هنگام خرید نودل

فاکتور های مهم هنگام خرید نودل نودل فوری نوعی نودل پیش‌پخته‌شده است که در پرس‌های یک یا چندنفره به فروش می‌رسد. آرد ترکیب اصلی تشکیل‌دهنده نودل‌هاست؛ رشته‌های نودل، پس از تولید در کارخانه، بخار داده، خشک شده و بسته‌بندی می‌شوند. هر بسته حاوی توده‌ای نودل خشک‌شده به‌همراه چاشنی طعم‌دهنده مخصوص است.

به‌طورکلی، اغلب نودل‌های فوری از فیبر و پروتئین کم اما چربی و سدیم بالایی تشکیل می‌شوند. برخی نودل‌های فوری کمی متفاوت‌ترند، مثلا اینکه از آرد گندم کامل تهیه می‌شوند یا به‌گونه‌ای فرمولاسیون می‌شوند که از نودل‌های معمولی کم‌چرب‌تر یا کم‌نمک‌تر باشند. نودل‌ غنی‌شده هم از دیگر انواع نودل‌ ها می باشد؛ نودل‌های غنی‌شده از مقداری ویتامین‌ها و مواد معدنی افزوده برخوردارند.

به اطلاعات نوشته شده روی بسته‌بندی مواد غذایی توجه کنید: برای خرید نودل فوری گزینه‌های متنوعی برای مقایسه پیش رو وجود دارد، وقتی به چند برند دسترسی دارید، نگاهی به جدول حقایق تغذیه‌ای داشته باشید و شاخص‌های اندازه‌گیری‌شده را در نمونه های مختلف با هم مقایسه کنید. جدول حقایق تغذیه‌ای نشان می‌دهد که در مقدار مشخصی از محصول موردنظر مثلا چه مقدار کالری یا چربی وجود دارد.

رشته فرنگی که ماده اصلی همه نودل‌ها محسوب می‌شود در همه انواع نودل ثابت است و چیزی که باعث تنوع در طعم نودل‌ها می‌شود ادویه موجود در بسته بندی نودل می‌باشد: نودل طعم سبزیجات، نودل تند کره ای، نودل مرغ اسپایسی، نودل طعم پنیر و قارچ و نودل طعم باربیکیو.

قیمت خرید نودل درجه ۱

قیمت خرید نودل درجه ۱ یکی از بهترین نودل‌هایی که در حال حاضر در بازار بسیار پرطرفدار است نودل استارلند می‌باشد. این نودل با طعم بی‌نظیر از بهترین مواد تهیه شده و یک منبع عالی کربوهیدرات است. فروشگاه‌های اینترنتی مختلف برای انواع نودل‌ها تخفیف ویژه‌ای دارند. خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و با هزینه کم یک وعده غذای خوشمزه و لذیذ را در اختیار شما می‌گذارد.

سال هاست که نودل با انواع مارک های مختلف در بازار ایرانی قرار گرفته است و بسیاری از افراد از این غذای فوری خریداری میکنند. از جمله این نماد ها می توان به هاتی کارا، الیت، نامشخص، جهان، کوپا، نودیلند، آماده لذیذ و مهنام اشاره کرد. برای خرید آنلاین انواع غذاهای نیمه آماده ازجمله نودل می‌توان به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد. به دلیل پر طرفدار بودن نودل، در مجموعه ای از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی و سوپرمارکتی نودل نیز به صورت عمده و خرده و با قیمت ارزان در این فروشگاه ها به فروش می رسد؛ تا همه‌ی افراد بتوانند از یک خرید اینترنتی مطمئن لذت ببرند.

نودل ها در فروشگاه های موجود در سراسر کشور به صورت تک و به همچنین به صورت عمده به فروش می رسند. نودل ها معمولا در پک های متنوع از بسته های ۵ تایی تا بسته های ۲۴ تایی به فروش می رسند. قیمت بسته های ۵ تایی زیر بیست هزار تومان و قیمت بسته های ۲۴ تایی زیر پنجاه هزار تومان متغیر می باشند. این غذای نیمه آماده به دلیل قیمت بسیار ارزان بسیار پرفروش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما