فروش عمده ماکارونی تک با نازلترین قیمت

ماکارونی غذای محبوب جوان تر ها و خصوصا بچه ها می باشد به ویژه بچه ها ماکارونی های شکلک دار را بخاطر ظاهر آن بسیار می پسندند. در فروشگاه مرکزی، فروش عمده ماکارونی تک با نازل ترین قیمت توسط فروشندگان متعهد ما به مشتریان عزیز صورت می گیرد. شما هم می توانید بهترین انواع ماکارونی سفید و ماکارونی رشته ای پهن را از ما خریداری کنید.

فروش عمده ماکارونی تک با نازلترین قیمت

عوامل موثر در قیمت ماکارونی در بازار داخلی

عوامل موثر در قیمت ماکارونی در بازار داخلی ماکارونی از مواد اولیه خاصی به دست می آید به همین دلیل با تغییر قیمت مواد اولیه آن، قیمت ماکارونی نیز دستخوش تغییر می شود. یکی از مواد اولیه آن، آرد است و وقتی قیمت آرد بالا می رود قیمت ماکارونی نیز افزایش می یابد. همچنین هزینه های دیگر مثل هزینه های آب و برق و هزینه های حمل و نقل نیز یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت ماکارونی موثر می باشد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن، کیفیت بسته بندی آن می باشد. بسته بندی های با کیفیت و شکیل می تواند در جذب مشتری بیشتر موثر باشد. علاوه بر آن، روش فروش ماکارونی نیز بر قیمت آن موثر می باشد و در مراکز عرضه مستقیم و فروش در حجم عمده قیمت کالا به طور چشمگیری کاهش می یابد.

میزان عرضه و تقاضا نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند بر قیمت آن موثر باشد. همچنین هر چقدر وزن بیشتری داشته باشند قیمت بالاتری دارند. لازم به ذکر است که ماکارونی هایی که به صورت فله به فروش می رسند به علت اینکه هزینه ای برای سورتینگ بسته بندی آنها پرداخته نمی شود ارزان تر از ماکارونی بسته بندی شده می باشند.

انواع ماکارونی با کیفیت عرضه شده در بازار

انواع ماکارونی با کیفیت عرضه شده در بازار از آنجا که ماکارونی غذای مورد علاقه مردم جهان می باشد انواع مختلفی از آن را در جای جای دنیا مشاهده می کنیم. انواع ماکارونی با کیفیت عرضه شده در بازار عبارتند از:

  • ماکارونی غنی از نشاسته: به علت اینکه مواد نشاسته ای موجود در ماکارونی، ارزش تغذیه ای بالایی دارد و استفاده از آن از افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری کرده و به تدریج انرژی را آزاد کند و بقیه مواد آن به صورت گلوکز در کبد و عضلات ذخیره شده و در موقع نیاز مصرف می شود.‌ در تولید ماکارونی از آرد دوروم استفاده می شود.
  • ماکارونی سبوس دار: به علت اینکه این ماکارونی با آرد کامل یا سبوس دار به دست می آید برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد و با مصرف آن، انواع بیماری ها و مشکلاتی همچون یبوست، چاقی، افزایش فشار خون و… رفع می شود.
  • ماکارونی دانه برنجی: این ماکارونی با تلفیق آرد برنج و گندم دوروم حاصل می شود و محصولی جدید و طعمی متفاوت است. ماکارونی های رنگی نیز با ترکیب پودر سبزیجاتی همچون اسفناج، هویج، گوجه فرنگی و … حاصل می شوند که ارزش غذایی آن را بالا می برند.
  • ماکارونی فانتزی: این ماکارونی ها در شکل ها و فرم های متفاوتی همچون صدفی، پیچی، پاپیونی و… می باشند.
  • پاستای خشک: این نوع پاستا که کاملا خشک می باشد پس از اینکه در آب جوش ریخته می شود تا پخته شود حجم آن دوبرابر می شود.
  • پاستای تازه: این پاستا، کمی نرم است و زمان پخت آن از پخت پاستای خشک کمتر است و می توان آن را ۵ روز در یخچال نگهداری کرد.
  • ورمیشل: این رشته برای پخت سوپ مناسب است و اگر خوب پخته شوند می توانند کاملا حل شوند و با آن، سوپ مقوی و مغذی به دست می آید.
  • رشته ای کلاسیک: بسیاری از مردم هنوز این ماکارونی را نسبت به نوع فانتزی و فرم دار ترجیح می دهند و نازک ترین آنها دارای قطری در حدود ۳.۱ میلی متر می باشند.

خرید مستقیم ماکارونی تک با کیفیت عالی

خرید مستقیم ماکارونی تک با کیفیت عالی خرید مستقیم ماکارونی تک با کیفیت عالی از فروشگاه عرضه مستقیم ما امکان پذیر می باشد. همکاران ما برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسبی به مصرف کننده ارائه کنند به صورت مستقیم و بی واسطه به کارخانه تولیدی مراجعه می کنند و حجم زیادی از آن را با قیمت بسیار ارزان خریداری می کنند و به این ترتیب با کاهش هزینه ها، بهترین ماکارونی را با نازلترین قیمت به مشتری عرضه می کنند. شما هم می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی این محصول را در حجم عمده خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما