خرید عمده انواع نودل صادراتی از کارخانجات تولیدی

امروزه، از بچه ها گرفته تا بزرگسالان، همه نودل را به خوبی می شناسند و این محصول خوشمزه را مصرف می کنند. آماده شدن سریع آن ها از ویژگی خاص آن ها است که در مدت زمان بسیار کمی می توان آن را پخت.

با خرید عمده انواع نودل صادراتی از کارخانجات تولید نودل که ما یکی از آن ها هستیم می توانید از مزیت هایی مانند: پرداخت هزینه کمتر، تنوع طعم ها، وزن های متفاوت و خرید راحت بهره مند شوید. در تولید نودل، تمام موارد بهداشتی اعمال می شود و از این لحاظ مورد نگران کننده ای وجود ندارد.

خرید عمده انواع نودل صادراتی از کارخانجات تولیدی

آشنایی با مراحل تولید نودل درجه یک صادراتی

آشنایی با مراحل تولید نودل درجه یک صادراتی

سال های زیادی است که در سراسر جهان مردم نودل را مصرف می کنند و با اضافه کردن انواع خوراکی های دیگر به آن مانند گوشت و سالاد، از خوردن آن لذت می برند. نودل ها نیز اقسام مختلفی دارند مانند نودل شیشه ای که رنگ بسیار شفافی مثل شیشه دارد.

مراحل تولید نودل شامل موارد مختلفی است که می تواند بر کیفیت نهایی نودل ها تاثیر بگذارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نودل ها چگونه تولید می شوند؛ پس برای آشنایی با مراحل تولید نودل درجه یک صادراتی با ما همراه باشید.

• برای تولید نودل در ابتدا به مواد اولیه مرغوب نیاز است که اغلب نودل ها با گندم درست می شوند. در وهله اول درست کردن خمیر است که آرد گندم و یا آرد های دیگر را با آب و نمک و مواد دیگر با هم مخلوط می کنند و سپس با دستگاه های مخصوص، این مواد را هم می زنند تا یک خمیر یک دست به دست آید.

• خمیر را در دستگاه دیگری قرار می دهند تا بپزد و پس از پخت، با گذشتن از نوار نقاله به صورت رشته در می آیند و پس آن با قرار گرفتن در قالب هایی، شکل آن معین می شود.

• مرحله بعدی خشک کردن می باشد که توسط یک دستگاه دیگر رطوبت های نودل ها را به کمترین حد ممکن می رساند و باعث می شود ماندگاری آن افزایش یابد.

• در آخر با قرار گیری در دستگاهی دیگر، خنک می شوند و با چاشنی های از قبل تهیه شده بسته بندی می شوند.

پخش بی واسطه بهترین نودل با بالاترین کیفیت

پخش بی واسطه بهترین نودل با بالاترین کیفیت

ما پخش بی واسطه بهترین نودل را با بالاترین کیفیت انجام می دهیم و با کوتاه کردن دست افراد سودجو، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهیم. شما می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم انواع نودل ها را به ما سفارش دهید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که فروش انواع نودل های رژیمی برای افراد ورزشکار و سایر افراد نیز در این مرکز صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما