بازار فروش لازانیا گوشت

خرید سویا ریزدانه سبحان و لازانیا آماده.لازانیا نیمه آماده. لازانیا گوشت.فروش لازانیا.لازانیا مجلسی. لازانیا خوش طعم.لازانیا لقمه ای .لازانیا بدون گلوتن

از غذاهای معروف بین المللی است که در واقع یکی از پاستاهای معروف کشور ایتالیا است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لازانیا ساده در ادامه با سایت پانا مگ همراه باشید.

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو ساده و رستورانی با طعمی بی نظیر

مواد لازم برای ۴ نفر

ورق لازانیا ۵۰۰ گرم

گوشت چرخ کرده ۵۰۰ گرم

قارچ ۵۰۰ گرم

فلفل دلمه ای ۲ عدد

پیاز ۱ عدد

رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا ۴۰۰ گرم

آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری

آویشن ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

زردچوبه و روغن به مقدار کافی

مواد لازم سس بشامل

آرد سفید ۲ قاشق غذاخوری

کره ۵۰ گرم

شیر ۲ لیوان

طرز تهیه لازانیا ساده

مرحله اول

برای تهیه لازانیای ساده و خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و پیاز را به همراه کمی روغن اضافه می کنیم و به خوبی تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه ای شود.

مرحله دوم

در این مرحله سویا فله خوراکی و گوشت چرخ کرده را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا رنگ گوشت تغییر کند. در ادامه فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد کرده و به تابه می افزاییم.

مرحله سوم

فلفل دلمه ای را هم کمی تفت می دهیم تا با دیگر مواد یکدست شود، سپس قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و به همراه آب لیمو ترش به تابه اضافه می کنیم. در ادامه قارچ را هم تفت می دهیم تا آب بیندازد و سرخ شود.

طرز تهیه ماکارونی ساده و فوری با طعم فوق العاده خوشمزه

مرحله چهارم

در این مرحله مواد داخل تابه را یک سمت جمع می کنیم و در سمت دیگر رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیم. رب گوجه فرنگی را چند دقیقه تفت می دهیم تا به طور کامل سرخ شده و طعم خامی اش گرفته شود

مرحله پنجم

حالا درب تابه را می گذاریم تا مواد با آب خودشان بپزند. در همین حین سس بشامل را آماده می کنیم، برای این منظور آرد را درون یک تابه جداگانه می ریزیم و کمی تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود.

مرحله ششم

حالا کره را اضافه کرده و به همراه آرد تفت می دهیم تا به طور کامل با هم یکدست شوند. در ادامه شیر گرم را اضافه می کنیم و به صورت مرتب مواد را هم می زنیم تا آرد گلوله نشود، سپس اجازه می دهیم تا خمیر ور بیاید

مرحله هفتم

این سس را باید به صورت مداوم هم بزنیم تا غلظت آن شبیه فرنی شود، سپس از روی حرارت کنار می گذاریم و اجازه می دهیم خنک شود. مواد گوشتی را هم پس از اینکه آب درون تابه کشیده شد از روی حرارت کنار می گذاریم تا خنک شوند.

مرحله هشتم

در این مرحله فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا به طور کامل گرم شود، سپس یک ظرف مناسب فر انتخاب می کنیم. در ادامه ورق های لازانیا را درون آب ولرم قرار می دهیم تا کمی نرم شوند.

مرحله نهم

حالا مقداری سس بشامل در کف ظرف می ریزیم، سپس یک ورقه لازانیا روی سس قرار می دهیم. در ادامه یک لایه نازک از مخلوط گوشت چرخ کرده روی ورق لازانیا پهن می کنیم، سپس کمی پنیر پیتزا و آویشن روی آن می پاشیم.

مرحله دهم

به همین ترتیب مواد لازانیا را به صورت لایه ای روی هم می چینیم. لایه آخر را با پنیر پیتزا می پوشانیم، سپس ظرف را به مدت ۳۰ دقیقه درون فر قرار می دهیم تا لازانیا آماده شود.

بازار فروش لازانیا گوشت

عوامل موثر بر قیمت لازانیا

عوامل موثر بر قیمت لازانیا به دست آوردن و استعلام قیمت جدیدترین ماکارونی پاستا با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، امکان پذیر و میسر نیست. موارد بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند که از جمله آنها می ‌توان به قیمت ارائه شده توسط رقبا، ماهیت و شرایط حاکم بر بازار، سطح کیفی محصول، هزینه های تولیدی آن و… اشاره کرد. نحوه خریداری ماکارونی نیز از جمله عوامل تأثیر گذار بر تعیین قیمت این محصول هستند.

طرز تهیه لازانیا با پنیر پیتزا

فر را روشن می کنیم تا گرم شود. فر را روی درجه 190 درجه سانتی گراد تنظیم می کنیم و اجازه می دهیم تا یک ربع گرم شود.

مرحله دوم تهیه لازانیا با پنیر:

حالا مواد اولیه مان را اندازه گیری کرده و روی میز نزدیک خودمان قرار می دهیم تا چیزی را فراموش نکنیم.

سپس پنیر گودا را به مکعب های ریز یک سانتی متری تقسیم می کنیم. حالا پنیر پارمزان را با طرف درشت رنده، رنده می کنیم و در یک کاسه کوچک میریزیم و پنیر گودا را به ان اضافه کرده و هم می زنیم. روی این ترکیب نمک و فلفل و اویشن بریزید و مخلوط کنید تا مزه دار شوند. سپس ان را کنار بگذارید.

لازانیا با پنیر

مرحله سوم تهیه لازانیا با پنیر:

حالا قابلمه ای بزرگ بردارید و ان را تا نیمه پر از اب کنید. قابلمه حاوی اب را روی شعله زیاد گاز قرار دهید و درش را ببندید تا زودتر بجشود. حدود ده دقیقه زمان می برد تا اب بجوشد.

بعد از انکه اب به جوش امد، لازانیا ها را به ان اضافه کرده و مقداری نمک را نیز به ان بیفزاید و بعد از نرم شدن ان را ابکش کنید و روی ان اب بریزید.

درست کردن لازانیای سبزیجات، به اندازه یک قاشق غذاخوری سس کچاپ را به ظرف نسوز لازانیا بمالید. خمیر لازانیا را روی سس پهن کنید، به گونه ای که کل ظرف لازانیا را بپوشاند. ورقه های خمیر باید مماس با هم چیده شوند و نباید روی هم بیوفتند. یک سوم از ترکیب پنیر پارمزان و گودا را روی پاستا پخش کنید. یک سوم پنیر پیتزا را روی پنیر پارمزان و گودا بریزید . به کمک ملاقه سس را بردارید و روی این لایه بریزید. اگر دوست داشتید روی ان نمک و فلفل بپاشید.

لازانیا با پنیر

مرحله پنجم تهیه لازانیا با پنیر:

لایه بعد را هم مانند همین لایه درست کنید و انقدر ادامه دهید تا خمیر لازانیا و سستان تمام شود. روی لایه اخر لایه ای نازک از سس بمالید. میتوانید روی لایه اخر باقی مانده پنیر پیتزا را بپاشید.

حالا ظرف لازانیا را داخل فری که از قبل گرم کرده بودیم قرار می دهیم و به ان نیم ساعت زمان می دهیم تا بپزد. بعد از گذشت 30 دقیقه ان را بررسی کنید. اگر لایه رویی به نظرتان خشک بود، روی ان فویل بکشید و بگذارید 20 الی 25 دقیقه ی دیگر یا تا زمانی که لازانیاها خیلی داغ شدند و حباب هایی اطراف ان ها به وجود امد، بپزند. یادتان باشد که قبل از تکه کردن لازانیا به ان 15 دقیقه استراحت بدهید و بعد برش بزنید.

نکته:

می توانید این غذا را یک روز قبل از سرو درست کنید و ان را داخل یخچال قرار دهید و هر وقت که خواستید ان را به مدت یک ساعت در فر با دمای 80درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود و بعد سرو کنید.

البته که غذای تازه عطر و مزه دیگری دارد و بیشتر به جانتان می چسبد.

لازانیا با سالاد سبز ترد و یک تکه نان تازه لواش بسیار خوب می شود. این غذاها با انواع سس در رستوران ها سرو می شود شما عزیزان نیز می توانید لازانیا را با هر سسی که دوست داشتید نوش جان کنید.

بررسی پارامتر های موثر بر کیفیت لازانیا

بررسی پارامتر های موثر بر کیفیت لازانیا تا حد امکان مواد میانی لازانیا را با کمترین مقدار روغن تهیه کنید. همچنین اگر از گوشت چرخ کرده استفاده می‌کنید، گوشت بدون چربی و یا کم‌چربی را انتخاب کنید.

پیازی که در تهیه مواد میانی لازانیا به کار می‌رود، باید خیلی ریز خرد شود (می‌توانید پیاز را رنده کنید).

اگر در مواد میانی لازانیا از رب استفاده می‌کنید، مقدار آن کم باشد. همچنین همراه آن چند قاشق آب اضافه کنید.

لازانیا را در ظرف نچسب (پیرکس) تهیه کنید. کف و دیواره‌های ظرف باید با کره یا روغن چرب شده و با سس بشامل پوشش داده شود.

روی هر ورق لازانیا، مقدار نازک و کمی مواد گوشتی یا سبزیجات قرار دهید. سپس مقدار کمی پنیر روی هر لایه بریزید.

وقتی لایه‌ها تمام شد، روی آخرین لایه لازانیا را با سس سفید مخصوص (سس بشامل) و پنیر فراوان کاملا پوشش دهید.

قبل از قرار دادن لازانیا در فر، مقداری آب روی سطح آن اسپری کنید (باعث می‌شود لازانیای شما خشک نشود).

یک ظرف پیرکس را پر از آب کنید و همراه با آن درون فر قرار دهید (این ترفند مانعِ خشک شدن لازانیا می‌شود).

در انتهای پخت، ۲ الی ۳ دقیقه فر را روی حالت گریل قرار داده تا روی لازانیای شما طلایی و خوش‌رنگ شود.

وقتی لازانیا را از فر خارج کردید، برای ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا حرارت آن بیفتد و کمی خنک شود، سپس برش داده و سرو کنید (در صورتی که بلافاصله و داغ برش دهید از هم می‌پاشد).

ندارید بتوانید این غذای لذیذ و محبوب را درست کنید.

مواد لازم لازانیا بدون فر

لازانیا ۲ بسته

گوشت چرخ‌کرده ۵۰۰ گرم

پیاز ۳ عدد

رب ۳ قاشق غذاخوری

پوره گوجه فرنگی ۱/۲ پیمانه

هویج ۲ عدد (کوچک)

فلفل دلمه‌ای سرخ کرده یک عدد

قارچ سرخ کرده یک پیمانه

آرد ۱/۵ قاشق غذاخوری

کره ۵۰ گرم

شیر ۱/۵ لیوان

پودر جوز هندی ۱/۴ قاشق چای‌خوری

عصاره گوشت یا مرغ یک عدد

سیر یک حبه

پودر سیر یک قاشق چای‌خوری

آویشن یک قاشق چای‌خوری

اورگانو یک قاشق چای‌خوری

پودر پاپریکا یک قاشق چای‌خوری

پنیر پیتزا ۵۰۰ -۷۰۰ گرم

پنیر پارمزان به میزان دلخواه

نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه لازانیا بدون فر | فوت‌وفن درست‌کردن لازانیای ساده و خوشمزه

طرز تهیه لازانیا بدون فر

۱- برای تهیه لازانیا در ابتدا باید مواد میانی را آماده کنیم که برای این کار پیازها را خرد کرده و در مقدار مناسبی روغن تفت می‌دهیم. زمانی که پیازها کمی سبک و شیشه ای شدند هویج‌ها را با رنده‌ درشت رنده کرده و به آن اضافه می‌کنیم و با حرارت ملایم تفت می‌دهیم تا کمی هویج‌ها نرم شوند.

۲- بعد از تفت دادن هویج‌ها، گوشت چرخ‌کرده را به آن اضافه می کنیم و با حرارت نسبتا زیاد تفت می‌دهیم. هنگام تفت دادن گوشت چرخ‌کرده با قاشق بصورت مداوم و عمودی به آن ضربه زده و تفت می‌دهیم تا گوشت چرخ کرده از هم باز شود و ذرات آن هنگام تفت خوردن به هم نچسبد و گلوله گلوله نشود.

۳- بعد از اینکه کمی گوشت‌ها را هم زدیم می‌توانیم ادویه‌ها را که شامل آویشن، پاپریکا، پودر سیر، اورگانو و نمک فلفل است به آن اضافه می کنیم و مجددا تفت می‌دهیم.

در این مرحله ادویه‌های مخصوص لازانیا و نصف قرص عصاره را که پودر کرده‌ایم، به گوشت اضافه می‌کنیم. فلفل دلمه‌ای و قارچ تفت داده شده را نیز به مواد اضافه می‌کنیم و مواد را به آرامی هم می‌زنیم.

۴- رب را به مواد اضافه کرده و تفت می‌دهیم تا بوی خامی رب گرفته شود. سپس پوره گوجه فرنگی را اضافه کرده و مواد را هم می‌زنیم. در صورت دلخواه می‌توانید رب را حذف کنید و برای سس گوشت از مقدار بیشتری پوره‌ گوجه فرنگی استفاده کنید.

۵- برای اینکه سس گوشت خوب بپزد و عطر و طعم مواد باهم یکی شود یک الی یک و نیم لیوان آبجوش به مواد اضافه می‌کنیم و آن را هم می‌زنیم و حرارت را ملایم می‌کنیم تا سس گوشت بپزد و جا بیفتد. بعد از حدود ۱۰ دقیقه سس گوشت آماده شده را کنار می‌گذاریم تا مقداری حرارت آن کم شود و باقی مراحل را پیش می‌بریم. دقت کنید که آب سس باید تقریبا کشیده شود و نباید خیلی شل و یا خیلی سفت باشد.

۶- برای لایه‌های میانی این لازانیا علاوه بر سس گوشت و پنیر پیتزا از سس سفید نیز استفاده کرده‌ایم که باعث خوشمزه‌تر شدن لازانیا می‌شود.

برای آماده کردن سس سفید کره را در قابلمه‌ای نچسب روی حرارت می‌گذاریم تا کره آب شود سپس آرد را به آن اضافه می‌کنیم و برای حدود ۲-۳ دقیقه با حرارت ملایم آرد را تفت می‌دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود.

دقت کنید که نباید رنگ آرد تغییر بکند.

۷- بعد از اینکه بوی خامی آرد گرفته شد، شیر هم‌دمای محیط را بصورت آهسته و تدریجی به آن اضافه می‌کنیم و با دست دیگر بصورت همزمان هم می‌زنیم. اضافه کردن شیر باید بصورت تدریجی و در چند مرحله انجام شود تا سس یکدست باقی بماند و گلوله گلوله نشود. بعد از اضافه کردن تمامی شیر بصورت مداوم سس را هم می زنیم تا کم کم قوام پیدا کند و غلیظ شود.

۸- بعد از حدود ۴ پنج دقیقه و با هم زدن مداوم سس روی حرارت کمی غلیظ می‌شود و در این مرحله طعم دهنده را به آن اضافه می‌کنیم. برای این کار از سیر رنده شده، پودر جوز هندی و مقداری نمک و فلفل استفاده می‌کنیم.

می‌توانید نصف عصاره گوشت را هم به آن اضافه کنید تا سسی خوشمزه‌تر بدست بیاورید. اما در صورت اضافه کردن عصاره نمک را حذف کنید تا سس شور نشود. زمانیکه سس به غلظت فرنی رسید آن را از روی حرارت بر می‌داریم.

۹- برای این لازانیا باید حتما لازانیا را همانند ماکارونی آبکش کنیم. برای این کار قابلمه ای را از آب پر کرده و روی حرارت می گذاریم زمانیکه به جوش آمد چند قاشق غذاخوری و مقداری نمک به آن اضافه می‌کنیم و لازانیا را داخل آن قرار می‌دهیم. نیازی نیست لازانیاها را با فشار زیاد داخل قابلمه جا دهید. بر اثر حرارت و با فشار ملایم کم کم لازانیاها نرم شده و کامل در قابلمه جا می‌گیرند. بعد از حدود ۵ دقیقه لازانیا را آبکش می‌کنیم و مقداری آب سرد روی آن می‌ریزیم.

راهنمای خرید لازانیا با کیفیت

لازانیا برای چند نفر است؟ لازانیا در مدلهای مانا،بدون گلوتن،تک ماکارون،ایتالیایی،خارجی،فارسی،زر ماکارون 500 گرمی به فروش می رسد. قبل از خرید بهترین لازانیای آماده رستوران ارزان قیمت به بررسی نکات خرید آن می پردازیم:
لازانیا مواد غذایی بسیار به لذیذ می باشد که عده ای هستند آن را از دسته و هم گروه غذا های فست فودی می دانند. لازانیا یک پیتزای خوشمزه و پر طرفدار است که به صورت ورقه ای می باشد و معمولاً در بین ورقه‌ های آن مواد لذیذ مخصوص لازانیا قرار می‌ گیرد و با کمک قرارگیری پنیر پیتزا بر روی آن مواد مزه و زیبایی ظاهری خود را تکمیل میکند

قیمت عمده لازانیا گوشت

قیمت عمده لازانیا گوشت قیمت لازانیا گوشت وقارچ پنج نفر ه 150هزار تومان است

خرید مستقیم لازانیا گوشت

سفارش لازانیا در سایت های اینترنتی امکان پذیر است

سفارش عمده لازانیا گوشت

سفارش عمده لازانیا گوشت برای سفارش عمده لازانیا به فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه تارگت مراجعه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما